بلاگ

۲۸ فروردین, ۱۴۰۲

اقامت کشور پرتقال

“مزایای حاصل از داشتن اقامت و شهروندی در کشور پرتغال”

کشور پرتغال، عضوی فعّال در حوزه شینگن، توسط سازمان‌های معتبر مانند Institute for Economics & Peace و World Gold Awards به عنوان سومین کشور آرام و صلح‌آمیز جهان و بهترین مقصد برای مهاجرت معرفی شده است. امتیازات بی‌نظیر پاسپورت پرتغال، جزو چهار پاسپورت قدرمند جهان است، اجازه می‌دهد که شهروندان پرتغالی بدون نیاز به ویزا وارد ۱۶۹ کشور، از جمله آمریکا، کانادا، انگلیس، استرالیا و کشورهای عضو اتحادیه اروپا شوند.

دارندگان اقامت یا شهروندی پرتغال می‌توانند تا ۳ ماه از هر ۶ ماه را در کشورهای حوزه شینگن به سر ببرند. پرتغال، از جمله کشورهای اروپای غربی با هزینه زندگی مقرون به صرفه‌ای محسوب می‌شود.

یکی از روش‌های جذاب برای دریافت اقامت در کشور پرتغال، ویزای طلایی است. در این روش، متقاضی می‌تواند با هزینه کمتری، همسر، فرزندان زیر ۱۸ سال و حتی والدین خود را به پرونده‌اش اضافه کند. همچنین، فرزندان بالای ۱۸ سال که به صورت تمام‌وقت در تحصیل مشغول هستند، نیز می‌توانند شامل این پرونده شوند.

یکی از نکات جالب این روش، بازگشت مبلغ سرمایه گذاری‌شده توسط متقاضی پس از دریافت شهروندی پرتغال است. همچنین، برای تمدید اقامت، کافیست همراهان تنها یک هفته در سال در کشور پرتغال حضور داشته باشند.

دارندگان این نوع اقامت، پس از ۵ سال امکان درخواست شهروندی پرتغال را دارند بدون هیچ گونه پیش‌شرطی مشابه دیگر کشورها. این روند در کشورهای دیگر اروپایی حداقل ۱۰ سال زمان می‌برد و با پیش‌شروطی مانند دانستن زبان و داشتن درآمد در آن کشور همراه است.

از زمان دریافت اقامت، متقاضی و همراهانشان می‌توانند بدون هیچ محدودیتی به کار و تحصیل در کشور پرتغال بپردازند. برخلاف روش‌های مشابه در کشورهای دیگر، در این روش متقاضی پس از سرمایه‌گذاری در پروژه، سند مالکیت دریافت می‌کند.

این روش اقامت، یکی از سریع‌ترین و مطمئن‌ترین روش‌های اقامت در اروپا است. کشور پرتغال بر خلاف بسیاری از کشورها، هیچ محدودیت خاصی برای متقاضیان ایرانی ندارد و آنان می‌توانند همانند دیگر افراد، از این فرصت استفاده کنند.

 

مراحل پرونده و زمان‌بندی آن:

ارسال کپی پاسپورت‌ها و اسناد مرتبط به وکلا برای بررسی در حداکثر ۳ روز کاری.
عقد قرارداد و پرداخت قسط اول به شرکت مربوطه.
ارسال مبلغ سرمایه‌گذاری به وکیل در پرتغال.
آماده‌سازی مدارک برای ارسال به شرکت حقوقی در پرتغال.
امضای وکالت نامه و تایید آن توسط سفارت پرتغال در ایران.
انتقال سرمایه و هزینه‌های قانونی به حساب پرتغالی متقاضی.
ارسال مدارک به اداره مهاجرت پرتغال و پرداخت هزینه‌های مربوطه.
دریافت ویزا و انجام انگشت‌نگاری در کشور پرتغال.
دریافت ویزای طلایی و کارت اقامت پس از ۵ تا ۷ ماه.
اگر نیاز به اطلاعات بیشتر یا توضیحاتی درباره مراحل مشخص است، با من در ارتباط باشید!

                                                                        

خدمات ایران وکیل
درباره admin

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ابزارک متن
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای